Prijava poslovnog prostora putem ePorezne

Prijava poslovnog prostora putem ePorezne

Korak po korak uputa kako prijaviti poslovni prostor proizvođača i održavatelja softvera putem ePorezne

Što je ePorezna?

ePorezna je aplikacija unutar sustava eGrađani putem koje možete odraditi određene stvari za poreznu upravu bez da fizički odlazite u poslovnice porezne uprave. Jedna od opcija koje nudi ePorezna je i Fiskalizacija - prijava poslovnih prostora

Korak 1: Prijava na ePoreznu

Odete na ePorezna te odaberete Ulaz / Odregistracija pa u padajućem izborniku "Ulaz".
Prijava na ePoreznu

Korak 2: Odabir vjerodajnici s kojom ćete se prijaviti

Na ePoreznu se prijavljujete kao i na eGrađene. Postoji mnogo metoda, a najpopularnije su putem tokena vaše banke, fininog tokena ili eOsobne iskaznice. Ako imate mobilno bankarstvo vrlo vjerojatno imate i mogućnost prijave putem vašeg bankarstva pa je to najjednostavnija metoda prijave. Na slici niže je prikazan ekran gdje odaberete prijavu putem mobilne aplikacije / tokena vaše banke. Prijava na ePoreznu putem vjerodajnice

Korak 3: Odabir opcije fiskalizacija - prijava poslovnih prostora

Nakon što ste se prijavili na ePoreznu potrebno je odabrati opciju "Fiskalizacija - prijava poslovnog prostora" kao što je prikazano na slici niže:

Fiskalizacija - prijava poslovnog prostora

Korak 4: Unos podataka o poslovnom prostoru

Ako ste odabrali opciju iz prethodnog koraka pojavit će vam se aplikacija za unos podataka o fiskalizaciji. Prvo se unose podaci o poslovnom prostoru na način da odaberete "plus" na sekciji "Popis poslovnih prostora" kao što je prikazano na slici niže:

Unos novog poslovnog prostora

Nakon toga unosite podatke o poslovnom prostoru. Važno je da oznaku poslovnog prostora upišete identičnu oznaku koju ste definirali u internom aktu.

Unos podataka o poslovnom prostoru

Korak 5: Dodavanje djelatnosti

Potrebno je dodati i djelatnost firme ili obrta kao što je prikazano na slici niže:

Unos djelatnosti

Nakon toga unosite podatke o djelatnosti. Važno: datum do najčešće treba ostaviti praznim

Unos podataka o djelatnosti

Korak 6: Dodavanje radnog vremena poslovnog prostora

Nakon što je definirana djelatnost potrebno je definirati i radno vrijeme poslovnog prostora kao što je prikazano na slici niže:

Dodavanje radnog vremena

Nakon toga unosite podatke o radnom vremenu. Važno: prvo odaberite vrstu radnog vremena. Ako se radi o webshopu odaberite jednokratno i stavite svaki dan od 0-24h

Unos podataka o radnom vremenu

Korak 7: Unos podataka o proizvođaču i održavatelju softvera

Zadnji korak je unos proizvođača i održavatelja softvera za fiskalizaciju odnosno vaše blagajne kao što je prikazano na slici niže:

Dodavanje proizvođača softvera

Nakon toga unosite podatke o proizvođaču i održavatelju softvera. Važno: prvo odaberite tip "Proizvođač" pa unesite podatke o proizvođaču i odaberite "prihvati". Nakon toga ponovno pokrenite unos podataka no ovaj puta odaberite "održavatelj" pa unesete podatke o održavatelju softvera.

Unos podataka o proizvođaču i održavatelju softvera

Korak 8: Spremanje svih unušenih podataka

Na kraju odaberete opciju "Spremi" i ako ste dobili poruku da je spremanje podatka uspješno to je to! Prijavili ste poslovni prostor na poreznu i ne morate fizički to odrađivati u poslovnici.

Smatrate ovaj sadržaj korisnim?
59 od 117 čitatelja ga smatra korisnim

Ostavi napojnicu!

Ova stranica vam je riješila problem? Uštedjela vam je vrijeme, živce i energiju? Možete moj trud, znanje i uloženo vrijeme nagraditi napojnicom na neki od niže navedenih načina! 😊


NAPOMENA: Sadržaj na ovoj stranici je informativnog karaktera napisan u najboljoj namjeri. Sve navedeno možete dodatno provjeriti u poreznoj upravi, FINI ili u nadležnom uredu za gospodarstvo.