Prijava poslovnog prostora putem ePorezne

Prijava poslovnog prostora putem ePorezne

Korak po korak uputa kako prijaviti poslovni prostor proizvođača i održavatelja softvera putem ePorezne

Što je ePorezna?

ePorezna je aplikacija unutar sustava eGrađani putem koje možete odraditi određene stvari za poreznu upravu bez da fizički odlazite u poslovnice porezne uprave. Jedna od opcija koje nudi ePorezna je i Fiskalizacija - prijava poslovnih prostora

Korak 1: Prijava na ePoreznu

Odete na ePorezna te odaberete Ulaz / Odregistracija pa u padajućem izborniku "Ulaz".
Prijava na ePoreznu

Korak 2: Odabir vjerodajnici s kojom ćete se prijaviti

Na ePoreznu se prijavljujete kao i na eGrađene. Postoji mnogo metoda, a najpopularnije su putem tokena vaše banke, fininog tokena ili eOsobne iskaznice. Ako imate mobilno bankarstvo vrlo vjerojatno imate i mogućnost prijave putem vašeg bankarstva pa je to najjednostavnija metoda prijave. Na slici niže je prikazan ekran gdje odaberete prijavu putem mobilne aplikacije / tokena vaše banke. Prijava na ePoreznu putem vjerodajnice

Korak 3: Odabir opcije fiskalizacija - prijava poslovnih prostora

Nakon što ste se prijavili na ePoreznu potrebno je odabrati opciju "Fiskalizacija - prijava poslovnog prostora" kao što je prikazano na slici niže:

Fiskalizacija - prijava poslovnog prostora

Korak 4: Unos podataka o poslovnom prostoru

Ako ste odabrali opciju iz prethodnog koraka pojavit će vam se aplikacija za unos podataka o fiskalizaciji. Prvo se unose podaci o poslovnom prostoru na način da odaberete "plus" na sekciji "Popis poslovnih prostora" kao što je prikazano na slici niže:

Unos novog poslovnog prostora

Nakon toga unosite podatke o poslovnom prostoru. Važno je da oznaku poslovnog prostora upišete identičnu oznaku koju ste definirali u internom aktu.

Unos podataka o poslovnom prostoru

Korak 5: Dodavanje djelatnosti

Potrebno je dodati i djelatnost firme ili obrta kao što je prikazano na slici niže:

Unos djelatnosti

Nakon toga unosite podatke o djelatnosti. Važno: datum do najčešće treba ostaviti praznim

Unos podataka o djelatnosti

Korak 6: Dodavanje radnog vremena poslovnog prostora

Nakon što je definirana djelatnost potrebno je definirati i radno vrijeme poslovnog prostora kao što je prikazano na slici niže:

Dodavanje radnog vremena

Nakon toga unosite podatke o radnom vremenu. Važno: prvo odaberite vrstu radnog vremena. Ako se radi o webshopu odaberite jednokratno i stavite svaki dan od 0-24h

Unos podataka o radnom vremenu

Korak 7: Unos podataka o proizvođaču i održavatelju softvera

Zadnji korak je unos proizvođača i održavatelja softvera za fiskalizaciju odnosno vaše blagajne kao što je prikazano na slici niže:

Dodavanje proizvođača softvera

Nakon toga unosite podatke o proizvođaču i održavatelju softvera. Važno: prvo odaberite tip "Proizvođač" pa unesite podatke o proizvođaču i odaberite "prihvati". Nakon toga ponovno pokrenite unos podataka no ovaj puta odaberite "održavatelj" pa unesete podatke o održavatelju softvera.

Unos podataka o proizvođaču i održavatelju softvera

Korak 8: Spremanje svih unušenih podataka

Na kraju odaberete opciju "Spremi" i ako ste dobili poruku da je spremanje podatka uspješno to je to! Prijavili ste poslovni prostor na poreznu i ne morate fizički to odrađivati u poslovnici.

Smatrate ovaj sadržaj korisnim?
130 od 254 čitatelja ga smatra korisnim

Ostavi napojnicu!

Je li vam ova stranica pomogla, uštedjela vrijeme ili pojednostavila nešto što je prije bilo frustrirajuće? Ako želite podržati moj rad i trud, možete to učiniti simboličnom napojnicom. Hvala vam! 😊

Do sada nas je podržalo 13 posjetitelja – hvala! 🙏


NAPOMENA: Sadržaj na ovoj stranici je informativnog karaktera napisan u najboljoj namjeri. Sve navedeno možete dodatno provjeriti u poreznoj upravi, FINI ili u nadležnom uredu za gospodarstvo.