Fiskalizacija 2.0: Što se mijenja i kako se pripremiti (2026.)?

Brzi odgovor?

Fiskalizacija 2.0: Što se mijenja i kako se pripremiti (2026.)?

Ažurirano:

Sve o Fiskalizaciji 2.0: rokovi, obveze i tehničke promjene. Objektivno i bez prodajne priče — vodič koji pomaže poduzetnicima da se pripreme na vrijeme.

Što je fiskalizacija 2.0?

Jako skraćeno i pojednostavljeno:

1. Fiskalizacija 2.0 je uvođenje razmjene eRačuna među poslovnim subjektima

2. Proširenje postojeće Fiskalizacije 1.0 na način da se sada i "Transakcijski računi" trebaju fiskalizirati

Sve ostalo što pročitate ovdje je samo opis kako postići ove dvije obaveze.

Brza provjera obveza za Fiskalizaciju 2.0 sa 1.1.2026.

Saznaj treba li ti F1 aplikacija, eRačun ili možeš izdavati račune na predlošku:


oglas

Parra aplikacija za izdavanje računa

Želite se i vi ovdje oglašavati? Pošaljite upit

Po čemu se naš članak o fiskalizaciji 2.0 razlikuje od ostalih?

Kroz iskustvo i prikupljeno znanje nastojimo sebi i drugima razjasniti ključne informacije vezane uz Fiskalizaciju 2.0, kako bismo svi bili spremni do 1. 1. 2026.

Ovaj članak nema prodajnu pozadinu, ne nudimo softver za slanje eRačuna, nismo informacijski posrednik i ne promoviramo tuđe proizvode. Naš cilj je pružiti jasne, provjerene i objektivne informacije.

Svjesni smo da je ovo područje još uvijek novo i nedovoljno razjašnjeno, stoga ostavljamo prostora i za mogućnost da ponegdje pogriješimo. Jedina usluga koju nudimo je savjetovanje – potpuno neovisno i nepristrano.

Ključne novosti koje donosi FISKALIZACIJA 2.0

Fiskalizacija 2.0 je proširenje postojeće fiskalizacije te uvođenje eRačuna (elektroničkog računa) u poslovanje među poslovne korisnike.

Fiskalizacija 2.0 donosi dvije velike promjene u poslovanje:

1. Od 1.1.2026. trebat će se fiskalizirati i transakcijski računi. Do 1.1.2026. su oni bili izuzeti od fiskalizacije. Nema više izdavanja računa iz Worda ili Excela

2. Elektronička razmjena eRačuna među poslovnim subjektima (B2B) i fiskalizacija takvih računa. Nema više slanja računa poštom ili e-mailom. Svaki će račun iz vašeg programa za izdavanje računa automatski završiti u ulaznim računima poslovnog klijenta, a podaci o računu na poreznoj. Papirnati račun zamjenjuje se eRačunom (elektroničkim računom) što znači da će u tom obliku trebati biti i pohranjen (arhiviran).

Prikaz trenutnog i budućeg stanja kroz tablicu

Fiskalizacija 1.0 do 1.1.2026. Fiskalizacija 2.0 od 1.1.2026. Fiskalizacija 2.0 od 1.1.2027.
  • Fiskalizacija računa s načinom plaćanja Gotovina
  • Fiskalizacija računa s načinom plaćanja Kartica
  • Fiskalizacija računa s načinom plaćanja Ostalo
  • eRačun u poslovanju s državom (B2G)
  • Fiskalizacija gotovinskih, kartičnih i ostalih računa kao i do sada
  • eRačun u poslovanju s državom B2G kao i do sada
  • Fiskalizacija transakcijskih računa
  • Obavezno zaprimanje eRačuna za sve ako je isporučitelj poslovni subjekt i način plaćanja "Transakcijski račun"
  • Izdavanje eRačuna ako je kupac poslovni subjekt i način plaćanja "Transakcijski račun" te ako je izdavatelj računa u sustavu PDV-a
  • Izdavanje eRačuna ako je kupac poslovni subjekt i način plaćanja "Transakcijski račun" te ako je izdavatelj računa van sustava PDV-a


Zanima vas što se od navedenog odnosi na vas?
📞 Javite se →

oglas

Marketino jednostavno ima sve što vam treba

Program za izdavanje računa i eRačuna, eArhivu, evidenciju plaćanja i izvještavanje – sve u jednom.

Saznaj više →
Marketino aplikacija

Želite se i vi ovdje oglašavati? Pošaljite upit

Tmeljna promjena koju donosi Fiskalizacija 2.0

Temeljna promjena u novom Zakonu o fiskalizaciji je uvjet kada se računi trebaju fiskalizirati.
U starom Zakonu o fiskalizaciji glavni uvjet za fiskalizaciju je bio način plaćanja. Tako su se računi sa načinom plaćanja "Kartica", "Gotovina", "Ostalo" morali fiskalizirati, a računi sa načinom plaćanja "Transakcijski račun" nisu morali novisno na koga su ti računi izdani. U krajnjoj potrošnji na fizičku osobu ili na firmu, obrt i sl.
Način plaćanja je bio uvjet za fiskalizaciju.

U novom Zakon o fiskalizaciji način plaćanja više nije uvjet za fiskalizaciju.
Novi uvjet za fiskalizaciju računa je tip kupca/računa.
👉 Ako se radi o računu izdanom u krajnjoj potrošnji (B2C) (neovisno o načinu plaćanja) takav račun se fiskalizira F1.
👉 Ako se radi o računu izdanom na drugi poslovni subjekt (B2B) tada se izdaje eRačun.

Što se NE mijenja sa fiskalizacijom 2.0?

Fiskalizacija gotovinskih, kartičnih i ostalih računa ostaje ista kao i do sada. Ako radite samo sa krajnjim potrošačima, nemate ulazne račune i primate uplate samo gotovinski i kartično za vas se ništa bitno ne mijena.

Uzmimo za primjer da imate salon za njegu noktiju i nemate ulaznih računa, a vaši klijenti su samo fizičke osobe koje vam plaćaju gotovinom u tom slučaju fiskalizacija 2.0 će vas potpuno zaobići.

Što ja kao krajnji poslovni korisnik trebam poduzeti kako bi bio spreman za Fiskalizaciju 2.0 i 1.1.2026.?

ŠTO NE TREBAM?
⦁ Iako se šire informacije da trebate naći informacijskog posrednika ne trebate. Vaš program za izradu računa će se povezati na nekog od informacijskih posrednika i preko njega vama omogućiti slanje eRačuna.
⦁ Isto tako vi se nećete baviti fiskalizacijsom eRačuna to će odrađivati informacijski posrednik kojeg je odabrao vaš program
⦁ eIzvještavanje će jednako tako biti nova funkcija u vašem programu. Nećete to raditi samostalno

ŠTO TREBAM?
⦁ Provjerite s nama jeste li i u kojem ste opsegu obveznik Fsikalizacije 2.0. Kontaktirajte nas ili detaljno pročitajte sadržaj sa ove stranice.
⦁ Ako ste u nekom dijelu obveznik Fiskalizacije 2.0 i do sada ste koristili program za izdavanje računa provjerite s njima ima li sve potrebne opcije
⦁ Ako niste do sada koristili program za izdavanje računa, a saznali ste da ćete sada trebati odaberite program koji vam najviše odgovara

Alat koji pomaže provjeriti obaveze koje nastupaju sa Fiskalizacijom 2.0

Što donosi obveza zaprimanja i izdavanja eRačuna u fiskalizaciji 2.0?

Najsloženiji i potpuno novi dio Fiskalizacije 2.0 je elektronička razmjena računa među poduzetnicima (B2B) i fiskalizacija takvih eRačuna. Uz samu razmjenu eRačuna trebat će se provoditi i fiskalizacija dijela podatka iz takvih eRačuna. To znači da će se za svaki izlazni eRačun slati određeni set podataka računa prema Poreznoj upravi. Isto tako će se slati podaci i o ulaznim eRačunima.

Uz podatke o izdanim i zaprimljenim eRačunima trebat će slati i dodatne podatke o naplati izlaznih računa i isporuci dobara ili odbijanju ulaznog eRačuna kroz sustav eIzvještavanje.

Ako ćete zaprimanje i slanje eRačun raditi kroz besplatnu aplikaciju MikroeRačun ili putem informacijskog posrednika sve ove korake oni će odraditi za vas.

Uz sve navedeno trebat će i klasificirati sve proizvode i usluge po djelatnostima prema KPD 2025. Naime, u eRačun će uz svaku vašu stavku (proizvod ili uslugu) trebati biti vezana jedinstvena šifra proizvoda ili usluge.

Sa 1.1.2026. novi Zakon o fiskalizaciji predviđa da će se ovjera uvezene knjige računa vršiti putem ePorezne.

Koji je rok za uvođenje fiskalizacije 2.0?

Prema prijedlogu Zakona o fiskalizaciji Fiskalizacija 2.0 će se uvoditi po etapama. Poslovni subjekti koji se nalaze u sustavu PDV-a morat će zaprimati i slati eRačune od 1.1.2026. Poslovni subjekti koji nisu u sustavu PDV-a morat će od 1.1.2026. zaprimati eRačune ali slanje eRačuna će za njih biti obavezno od 1.1.2027. Puna primjena eRačuna i izbacivanje papirnatog računa iz upotrebe se očekuje sa 1.1.2027.
Od 1. rujna 2025. svi obveznici razmjene eRačuna i informacijski posrednici imat će mogućnost testirati sposobnost vlastitih sustava za razmjenu eRačuna, fiskalizaciju eRačuna i eIzvještavanje kako bi bili spremni na primjenu ovog Zakona od 1. siječnja 2026.

Tko je izuzet iz fiskalizacije 2.0?

Postoje slučajevi koji su ostali izuzeti iz novog Zakona o fiskalizaciji i fiskalizacije 2.0. a to su:

• Izdavanje B2B računa sa transakcijskim načinom plaćanja prema stranim klijentima. Strani klijenti su poslovni kupci iz inozemstva
• Izdavanje ponuda - ponude se više ne moraju fiskalizirati ni u kojem slučaju

Ovo znači da ako poslujete na način da izdajete samo račune prema vanjskim firmama i radite ponude teoretski vam za poslovanje ne treba program. Račune i ponude možete i dalje izdavati putem predloška. Za izradu takve ponude možete koristiti naš online predložak za izradu ponude.

Pogledajte detaljnije tko neće biti zahvaćen promjenama vezanim uz Fiskalizaciju 2.0.

Kada i kakav račun će se trebati izdati prema novom prijedlogu Zakona o fiskalizaciji?

Prema našem shvaćanju novog prijedloga Zakona o fiskalizaciji stvari oko izdavanja računa će se dodatno zakomplicirati.

• Fiskalizacija 1.0 će se morati provoditi za sve načine plaćanja za račune izdane u krajnjoj potrošnji (B2C). Gotovina, Kartica, Transakcijski račun i ostalo. To znači da ako prodajete robu ili uslugu krajnjem kupcu (fizičkoj osobi) neovisno o načinu plaćanja izdani računi će trebati biti fiskalizirani kroz postojeću fiskalizaciju 1.0.

• Ako izdajete račun prema poslovnom subjektu (B2B, tzv. R1 račun) i način plaćanja je "Transakcijski račun" morat ćete izdati eRačun i odraditi Fiskalizaciju 2.0 tog istog računa. To ćete vjerojatno automatski odrađivati putem vašeg informacijskog posrednika. Ako izdajete račun prema poslovnom subjektu (B2B, tzv. R1 račun) i način plaćanja je "Gotovina" ili "Kartica" moći ćete birati želite li izdati "običan fiskalni" račun kroz Fiskalizaciju 1.0 ili ćete izdati eRačun kroz Fiskalizaciju 2.0.

• Promjene postoje i u B2G segmentu odnosno u "eRačunu za državu". Za B2G vrijedi pravilo da u slučaju plaćanja "Gotovina", "Kartica" izdavatelj sada bira hoće li to biti F1 - račun ili F2 - eRačun. U slučaju plaćanja "Transakcijskim računom" ide eRačun i Fiskalizacija 2.0 što se razlikuje od trenutnog modela.

Grafički prikaz procesa izdavanja računa sa dolaskom fiskalizacije 2.0

Grafički prikaz procesa izdavanja računa i fiskalizaciji 2.0

Zbog čega fiskalizacija 2.0?

Trendovi i nastojanja su digitalizirati poslovanje. Kada će se svi računi fiskalizirati to znači da će porezna uprava imati potpunu kontrolu nad izdanim računima. Na taj će način lakše suzbiti sivu ekonomiju, kontrolirati naplatu PDV-a, pritisnuti neplatiše a i smanjit će se administrativno opterećenje poduzetnika. Ideja je ako se računi već šalju na poreznu da neće trebati slati dodatne mjesečne obrasce već će se dosta toga samo ispuniti.
Poduzetnici će automatizirati svoje poslovanje. Neće biti više pretipkavanja ulaznih računa niti će se izlazni računi printati i slati poštom. Na ovaj način će se smanjiti mogućnost pogreški, unaprijediti pregled poslovanja i otvoriti prostor za automatizacije (npr. automatizacija plaćanja).

Kako će mali poduzetnici slati eRačune(elektroničke račune)? Da li će mi to to poskupjeti i zakomplicirati poslovanje?

Iako je namjera digitalizacije i eRačuna da pojednostavi i pojeftini poslovanje često uvođenje novih programa i procedura u poslovanje malog poduzetnika donese sasvim suprotan efekt. Za male poduzetnike van sustava PDV-a razvijena je besplatna aplikacija MIKROeRAČUN koja će malim poduzetnicima omogućiti izdavanje, zaprimanje i pohranu eRačuna, kao i fiskalizaciju izdanih i zaprimljenih eRačuna.
To je za poduzetnike koji su do sada koristili Word ili Excel za izdavanje računa. Oni koji već imaju postojeće aplikacije za izdavanje računa će u njima imati opciju izdavanja, fiskalizacije i arhiviranja eRačuna.

Kako provesti fiskalizaciju 2.0 u paušalnom obrtu?

Izdavanje računa u paušalnom obrtu kroz prizmu novog Zakona o fiskalizaciji možemo podijeliti na dva dijela:

Fiskalizacija 1.0:
Paušalni obrtnik će od 1.1.2026. morati fiskalizirati sve račune prema krajnjem potrošaču neovisno o načinu plaćanja. To znači da ćete prema krajnjem kupcu morati izdati fiskalni račun neovisno plaća li on karticom, gotovinom ili uplatom na transakcijski račun i za to će vam trebati program za izdavanje računa tzv. fiskalna blagajna. Trenutno na tržištu postoji velik broj takvih komercijalnih rješenja

Fiskalizacija 2.0:
Isto tako od 1.1.2026. ako ćete zaprimati ulazne račune oni će trebati biti u elektroničkom obliku tzv. eRačun. Za zaprimanje takvih računa moći ćete koristiti besplatnu aplikaciju MikroEračun unutar ePorezne. Svaki zaprimljeni račun ćete trebati označiti kao "Zaprimljen" ili "Odbijen" kroz aplikaciju FiskalApp.
Od 1.1.2027. počinje i obveza izdavanja eRačuna za male porezne obveznike. To će značiti da ćete sve račune prema poslovnim subjektima (B2B) morati izdavati kao eRačune što ćete opet moći putem besplatne aplikacije MikroEračun. Uz ovu obvezu postoji iznimka definirana zakonom, a to je da računi prema drugim poslovnim subjektima tzv. R1 račun mogu biti izdani kako običan račun (ne eRačun) i fiskalizirani na stari način (putem fiskalne blagajne) ako se radi o načinu plaćanja "Kartica" ili "Gotovina". R1 računi plaćeni kao "Transakcijski račun" obavezno će morati biti izdani kao eRačun i fiskaliziran na način kako se fiskaliziraju eRačuni. Sami ćete moći birati na koji način ćete izdavati takve transakcijske B2B (R1) račune.

Još opširnije o fiskalizaciji 2.0 u paušalnom obrtu

Što je KPD 2025?

Fiskalizacija 2.0 propisuje obvezu klasifikacije proizvoda (i usluga) prema djelatnostima. To znači da ćete sve svoje proizvode i usluge morati označiti šifrom koja je propisana sa KPD 2025.
Popis svih proizvoda i usluga te pripadajućim šiframa možete naći na Klasus - sustavu Državnog zavoda za statistiku gdje možete pretražiti sve moguće proizvode po djelatnostima i njihove šifre.
Saznajte kako klasificirati svoje stavke u KPD 2025.

Trebate pomoć oko uvođenja KPD 2025 u vaše poslovanje?
📞 Javite se →

Koje prednosti krajnji korisnici mogu očekivati od fiskalizacije 2.0?

Za nas, poslovne korisnike možemo već sada predvidjeti neke koristi:


1. Transparantnost poslovanja - porezna će imati uvid u sve ispostavljane račune te rokove plaćanja. Država će moći prisiliti neplatiše na redovno plaćanje ispostavljenih računa.
2. Manje administracije - vjerojatno će se rasteretiti poduzetnici oko količine predaje izvještaja na poreznu. Smanjit će se administrativno opterećenje poduzetnika.
3. Bolja isporučivost računa - kupcu će računi uvijek stizati na isti način te više neće biti situacija da kupac previdi račun pa ga ne plati.
4. Brža i točnija evidencija računa. eRačuni se automatski zaprimaju i učitavaju u sustav pa neće biti prepisivanja ulaznih računa. Svaki softver za izdavanje računa će biti kompatibilan i sa ulaznim računima pa ćemo na jednom mjestu moći bez dodatnog posla moći vidjeti sve izdane i zaprimljene račune te bilancu.
5. Briga o okolišu i ušteda. Elektronički račun bi trebao smanjiti troškove, smanjiti potrošnju papira i energije.

Hoće li netko moći u moje ime poslati takav eRačun (elektronički račun) da se je ne bavim time?

Ako već koristite neki program/aplikaciju za izdavanje računa vjerojatno ćete kroz nju moći izdati i eRačun. Oni će odraditi tehničku implementaciju, a vi ćete dobiti u sučelju aplikacije novi "gumb pošalji kao eRačun".
Ako ste van sustava PDV-a i odlučili ste se na korištenje Mikroeračun aplikacije moći ćete bilo kome tko koristi ePoreznu dati ovlaštenje da u vaše ime koristi Mikroeračun aplikaciju i na taj način šalje i zaprima eRačune za vas.

Fiskalizacija transakcijskih računa?

Sa uvođenjem fiskalizacije 2.0 trebate će se i svaki transakcijski račun fiskalizirati. Za sada se fiskalizirati moraju gotovinski i kartični računi no u budućnosti će se trebati fiskalizirati i transakcijski računi. Fiskalizacija transakcijski računa će se raditi kroz postojeće programe za fiskalizaciju računa tzv. fiskalne blagajne. Ti programi će biti dorađeni na način da omogućuju fiskalizaciju takvih računa. To znači da ako ste do sada izdavali transakcijske račune kroz Excel ili Word sada će vam za to trebati program. Rok za uvođenje fiskalizacije transakcijskih računa je 1.1.2026.

Koja je razlika između aktualnog eRačuna za državu i nove Fiskalizacije 2.0?

Trenutno se eRačune obvezni dostavljati samo korisnicima Zakona o javnoj nabavi. Što to znači? To znači da ako radite sa školom, bolnicom, gradom, državom i sl. za svoje usluge ili proizvode trebate ispostaviti eRačun za državu.
Kada nastupi Fiskalizacija 2.0 eRačune ćete trebati slati i privatnim poduzetnicima s kojima poslujete.

Ne postoji li već sada eRačuna za poslovne korisnike?

Postoji! No problem trenutne implementacije eRačuna za poslovne korisnike (B2B) je to što nije zakonski regulirana poput eRačuna za obveznike Zakona o javnoj nabavi pa postoje "otoci" koji nisu međusobno povezani. Objašnjeno na primjeru: vi možete biti spojeni na jednog informacijskog posrednika koji vam omogućuje slanje eRačuna. Vaš kupac može biti spojen na drugog informacijskog posrednika putem kojeg on šalje i prima eRačune. Ako ta dva informacijska posrednika nisu povezana vi opet nećete moći razmjenjivati eRačune. Nitko trenutno ne obvezuje informacijske posrednike da budu međusobno povezani što znači da postoji prostor za interesnu manipulaciju posrednika.
Sa zakonskom implementacijom eRačuna za poslovne korisnike (fiskalizacija 2.0) ovaj problem će se riješiti i slanje eRačuna bi trebalo zaživjeti u svom punom smislu.

Postojeće stanje:

Postojeće stanje slanja eRačuna za poslovne korisnike

Stanje slanja eRačuna nakon što zaživi Fiskalizacija 2.0:

Slanje eRačuna kroz Fiskalizacija 2.0

Što je aplikacija MIKROeRačun?

Porezna uprava će izdati besplatnu MIKROeRačun aplikaciju koja će omogućiti izdavanje, zaprimanje i pohranu eRačuna, kao i fiskalizaciju izdanih i zaprimljenih eRačuna. Ona će biti na raspolaganju svim malim poduzetnicima koji nisu u sustavu PDV-a. Na taj način država želi olakšati mali poduzetnicima uvođenje Fiskalizacije 2.0 Aplikacija MIKROeRačun će biti dostupna putem sustava ePorezna.

Uputa kako koristiti MIKROeRAČUN aplikaciju

Trebate početnu pomoć oko savladavanja aplikacije MikroEračun?
📞 Javite se →

Što je FiskAplikacija?

FiskAplikacija je aplikacija koju će razviti porezna uprava. Biti će besplatna, dostupna svim poslovnim subjektima, a omogućit će pregled svih podataka iz sustava fiskalizacije, uvid u informativnu prijavu PDV-a i uvid u status eRačuna (zaprimljen/naplaćen/odbijen)

Uputa kako koristiti FiskAplikaciju

Trebate početnu pomoć oko savladavanja FiskAplikacije?
📞 Javite se →

Što sa računima prema inozemnim kupcima?

Fiskalizacija 2.0 se odnosi samo na poslovanje unutar Hrvatske tako da ćete račune prema inozemnim kupcima za sada izrađivati na isti način kako to i sada radite

Trebate li webinar ili seminar na temu Fiskalizacija 2.0?

Mnogi nude webinare i seminare na temu Fiskalizacija 2.0. Na njima možete saznati mnogo informacija te najčešće na kraju postaviti pitanje. Na takvim seminarima često izgubite cijeli dan. Ako većinu toga znate ali imate samo neko specifično pitanje puno bolja opcija je kontaktirati nas i provjeriti možemo li vam pomoći

📞 Javite se →

Najnovije o fiskalizaciji 2.0

Na ovu stranicu se možete povremeno vraćati kako biste saznali najnovije informacije vezane uz fiskalizaciju 2.0.
Bilo je otvoreno savjetovanje o prijedlogu Zakona o fiskalizaciji gdje možete dobit opširne informacije uz prijedloge zainteresiranih:
eSavjetovanje - prijedlog Zakona o fiskalizaciji

Uz to objavljen je i prijedlog Zakona o fiskalizaciji gdje možete vidjeti konačno stanje i zahtjeve.
Uz sve to objavljene su i tehničke specifikacije. Očekujte da ćemo u sljedećem periodu sve detaljno istražiti te jasno i precizno raspisati stečeno znanje kako bi mali poduzetnici bili spremni za fiskalizaciju 2.0

Smatrate ovaj sadržaj korisnim?
404 od 406 čitatelja ga smatra korisnim

Zajednica: prostor za pitanja i raspravu

Postavite pitanje, podijelite iskustvo ili pomozite drugima. Raspravljajmo i saznajmo konkretne informacije.

Č

Čitatelj-3611

prije 2 dana

Ako fizička osoba kupi nešto preko web-shopa i plaća npr. pouzećem ili karticom online, a do sada joj se izdavao transakcijski račun, kako će se ubuduće izdavati njen račun? Tj. jel i u tim slučajevima obaveza fiskalizacije 2.0?

F

Fiskalopedija.hr

prije 3 dana

@tompacro - nije nužno imati novi slijed brojeva. U fiskalizaciji 1.0 se to toleriralo. Ako želite biti 100% sigurni razdvojite ih po oznaci naplatnog uređaja.

T

tompacro

prije 3 dana

Da li kod izdavanja računa inozemnom kupcu B2B treba imati posebni niz dokumenata ili se može koristiti postojeći niz veleprodajnog računa(kako će porezna gledati na rupe u nizu brojeva računa u fiskalizaciji 2.0 u tom slučaju)?

Č

Čitatelj-1642

prije 1 tjedan

Na dijagramu fiskalizacije 1.0 i 2.0 se iz narančastih strelica u slučaju F1 iščitava da se u slučaju B2C transakcijskog računa podaci o kupcu šalju na fiskalizaciju. S druge strane, u Apisovoj F1 dokumentaciji verzije 2.6, za polje OIB primatelja računa stoji: Dostavlja se samo za transakcije između B2B koje se plaćaju gotovinom ili karticom za koje se izdaje račun i provodi postupak fiskalizacije računa. Otkud informacija da B2C transkacijski se salje oib kupca?

Č

Čitatelj-9471

prije 1 tjedan

Firma nije u sustavu PDV. Mali poduzetnik. Račune smo ispostavljali fizičkim osobama i pravnim osobama u wordu. Dali i dalje možemo izdavati račune u wordu do 01.01 2027?

Č

Čitatelj-4390

prije 2 tjedna

Ako u, primjerice, hotelskom baru gost hotela popije kavu i kaže da mu se stavi na račun sobe dali se potvrda o konzumiranju (prateći dokument) fiskalizira?

T

tompacro

prije 3 tjedna

Sada u fiskalizaciji 2.0 za B2B mora se fiskalizirati plaćanje G i K . Tko će ovdje moći birati koja će se vrsta fiskalizacije provoditi (F1 ili F2)? Da li to bira prodavatelj ili kupac kakvu vrstu fiskalizacije želi ? Ukoliko to bira kupac kako će on moći potvrditi da je sigurno dobio račun i da li će prodavatelj morati u tom slučaju F2 fiskalizacije izdati neku potvrdu da je račun poslan ?

Č

Čitatelj-1272

prije 1 mjesec

Da li mali iznajmljivači apartmana koji plaćaju samo godišnji paušalni porez na dohodak (nisu u sustavu PDV-a) moraju izdavati fiskalizirane račune ili mogu izdati "word" račune ?

Ako ostavite kako je predloženo, objavit ćemo s tim nadimkom. Email ne tražimo.

Ostavi napojnicu!

Je li vam ova stranica pomogla, uštedjela vrijeme, živce i energiju?
Smatrate da sadržaj i alati imaju vrijednost?
Ako želite podržati moj rad, znanje, vrijeme i trud, možete to učiniti napojnicom. Hvala vam! 😊

Već su 78 osobe podržale ovaj projekt. Iznad svih očekivanja. To mi govori da se znanje i sadržaj cijene.
Hvala vam od srca! 🙏

Podrži me!

NAPOMENA: Sadržaj na ovoj stranici je informativnog karaktera napisan u najboljoj namjeri. Sve navedeno možete dodatno provjeriti u poreznoj upravi, FINI ili u nadležnom uredu za gospodarstvo.

100% domaće 100% Made in Croatia EU